2011. december 30., péntek

Különleges NEXT angóra kötött tunika pulóver 40-42 - Jelenlegi ára: 1 700 Ft


Gyönyörű, nagyon különleges fazonú Next kötött pulóver címkés 44-es méretben, első kézből. Az enyém volt, inkább 40-42-es méretre ajánlom, bár bő fazon, de szerintem 44-es méretre kicsi lenne, legalábbis a fazon akkor az igazi, ha nem feszül, minden esetre kérlek a mért adatokra hagyatkozz.
Anyaga pihe-puha pihés viszkóz, nejlon és angóra keveréke, elvileg mosható mosógépben 40 fokon én csak hideg programmal mostam, talán ezért is még mindig puha és lágy esésű.
Színe élénk paprika piros. Nagyon aranyos fazon, két oldalán hosszabb farkai vannak, elején kis zsebek, a szegélyek az alján és az ujjakon pöndörödnek, az ujjak végén extra hosszú bordás kézelő.
Nagyon jól kihasználható, akár nadrághoz, akár szoknyához, igazán jól variálható, fiatalos, divatos, tökéletes darab, nem foltos, nem bolyhos, nem szakadt, nincs szálhúzódás, a bal hóna alatt megpattant egy szem, észrevehetetlenül javítottam, nem szalad, fotóztam.
közepe hossz válltól 60 cm,
oldalsó hossz 86 cm
A személyes átadást a XI. kerületben, saját oldalamon megadott helyszíneken tudom megoldani, a terméket simán postázni nem szeretném, megértésedet nagyon szépen köszönöm! : )
 
 
Kedves Érdeklődők!
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK! Megértésedet KÖSZÖNÖM!!!
10. 000 forint feletti vásárlás esetén az ajánlott postaköltség az én ajándékom! Jó nézelődést kívánok!
Ha egyszerre 3 termékemre licitálsz, lezárom kikiáltási áron, ha még nincs rajtuk licit, kivéve az 1 forintos aukciókat!
Mivel hétvégeken és ünnepekkor gyakran elutazik a család nem mindig áll módomban az aukciókat azonnal lezárni, ezért kérnék mindenkit, aki több licit esetén az aukciók lezárását szeretné, előbb egyeztessen velem, hogy segíthessek.
Köszönöm szépen!



Jelenlegi ára: 1 700 Ft

Az aukció vége: 2012-01-09 13:40
. Különleges NEXT angóra kötött tunika pulóver 40-42 - Jelenlegi ára: 1 700 Ft